DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

sobota, 9 lipca 2011

Galeria/Gallery

Dlugi okres czasu bylam nieobecna...,mimo to otrzymalam od Was mnostwo maili i zdjec. Dziekuje za Wasza cierpliwosc i za to,ze wciaz wyszywacie moje wzory.
Dzis zaprezentuje czesc Waszych wspanialych prac:

I was absent long time...despite of this I received a lot of mails and pictures. Thank you for your patience and that you still stitch my patterns.
Today I will present part of yours wonderful works:

Deborah



Florence









Pollyanna









Tambourduchas





Ela




Piera




Beata




Tatie Nany and her friends






8 komentarzy:

  1. ANIU JAK DOBRZE CIE WIDZIEĆ!! POZDRAWIAM:)..PIĘKNE PRACE DZIEWCZYN!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu Twoje prace są dla nas inspiracją a schemaciki to same się "pchają" żeby szybciutko je wykonać ;-)
    Prace dziewczyn wspaniałe !!!
    Właśnie się zastanawiam: czy wysłałam Tobie swoje interpretacje .... ???
    Cóż nie pamiętam skoleroza nie bloi ...
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze przyznac,ze Wasze prace rowniez stanowia dla mnie inspiracje.
    Beatko dziekuje jeszcze raz,ze zdecydowalas sie wyszyc moj wzor. Z ogromna przyjemnoscia ogladam wasze prace.
    Agnieszko...dostalam od Ciebie maila. Obiecuje,ze wkrotce do Ciebie napisze.Lada dzien uporam sie ze wszystkimi zaleglosciami. Z gory wszystkich przepraszam za opoznienia.
    Zycze wszystkim milego tygodnia...Ania
    P.S. Niestety znow mam problem z umieszczeniem komentarza ze swojego konta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne prace:))))Ja tez mam na "warsztacie"Twoje hafty,jak skończę pokażę całość:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hallo ..ich bin absolut begeistert von Deinen Stickereien .

    LG heidi

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma czegoś takiego jak "okres czasu"

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. j'adore la boite de Mélanie avec les 2 petits lapins. Bizz

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails